Salgsafdelingen
Salgslister
På denne side falbydes bøger, postkort, færgeeffekter og andere ting med relation til færger og passagerskibe.
På grund af flytning af vores arkiv vil ordrer ikke kunne ekspederes før tidligst i april 2025.
REGLER FOR KØB FRA "SALGSAFDELINGEN"
Hvem kan købe fra "SALGSAFDELINGEN"?
Alle, både medlemmer og ikke-medlemmer, kan købe fra " Salgsafdelingen".
Hvordan gør man for at købe fra "SALGSAFDELINGEN"?
Der skal sendes en anmodning med angivelse af det, man ønsker at købe, til info@dfhs.dk. Alternativt kan man sende anmodningen pr. post til salgsansvarlig:
Hans-Henrik Fentz
Hyldebærengen 19
2670 Greve
eller ringe i dagtimerne til ham på: 22 90 79 68.
Når bestillingen er modtaget, vil salgsansvarlig snarest muligt melde tilbage med angivelse af den totale pris, som indbefatter varerne, emballage, porto og eventuelle andre tillæg (se nedenfor), ligesom en forventet leveringstermin vil blive angivet. Hvis køberen accepterer den totale pris, skal han indbetale beløbet til Selskabets bankkonto i Danske Bank, reg.nr. 1551, kontonr. 517 58 28. Når beløbet er indgået på denne konto, vil varerne blive afsendt.
Hvilke tillæg kan forekomme?
Foruden et ekspeditionsgebyr på DKK 50,00 skal køberen betale alle direkte omkostninger i forbindelse med købet, hvilket bl. a. kan inkludere porto, emballage, ekstra rejseomkostninger for salgsansvarlig eller andre, når køberen ønsker en omgående levering, tillæg ved ikke-medlemmers køb og andre udgifter.
For at spare porto og emballage vil det vil være muligt at aftale afhentning ved medlemsmøder eller hos salgsansvarlig.
Skal der laves lystryk eller kopier af materiale f. eks. tegninger, som Selskabet har i sit arkiv, tillægges også disse omkostninger.
Ved ikke-medlemmers køb beregnes et tillæg på 20% af varernes pris, dog minimum DKK 50,00 og maximum DKK 150,00.
Eventuelle fejl og forsinkelser:
Salgsansvarlig og/eller Selskabet er ikke ansvarlig for eventuelle fejl, men salgsansvarlig skal gøre sit yderste for at rette fejl umiddelbart efter, at han har modtaget informationen.
Alt arbejde med "Salgsafdelingen" foregår på en frivillig og ulønnet basis i medlemmernes fritid. Derfor kan der forekomme længere ventetider, inden eventuelle køb kan behandles og effektueres.
Selskabet tager forbehold for mellemsalg.
13/11-2023